Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

sabato 1 ottobre 2011

OMAGHJU PÈ A SCOLA SICILIANA


Oi deo d'amore, a te faccio preghera

ca mi 'ntendiate s'io chero razone:

cad io son tutto fatto a tua manera,

aggio cavelli e barba a tua fazzone,

ad ogni parte aio, viso e cera,

e seggio in quattro serpi ogni stagione;

per l'ali gran giornata m'è leggera,

son ben [e] nato per tua isperagione.”


D'unu mondu novu...questi funu palori et verbu...

pè un'epuca nova fà...comu di nova staghjone lu ventu...

ché l'omu mittìu...la Maravigghia de lu Mondu...su lu carrughju...

pè d'oghje cunnosce...et pè lu Rinascimentu!


Di nenti vinni lu nummuru...p'accuminzari...

chì ci purtau cù l'autru cuntu, quellu d'oru,

chì oghje l'omu ùn faci...ma ntô so' tiempu fici quellu ntamari...

Liunardu di Pisa...comu di Missina Stefanu et lu logotheta...

Pier de la Vigna, Ciullu d'Àlcumu et Enzu di Sardegna...

et forti cusì nascìu onne pueta!


Fù cusì di Lintini, chù lu nutaru Ghjacumu,

da Trinacria a vene di luci tanta cusì la lampana...

chì fù certu pè lu bughju livari da lu mondu tuttu...

et cusì fici...questa Scola Siciliana!


Cusì a l'Abate di Tivoli...quandu rispunnìu...

di sapè, di scientia, d'arti et palori...questa vintera...

et l'omu puru fù cù Diu vrazzatu...et ùn fù solu preghera!


Di quest'opera...chì fici lu mpiraturi Fidiricu...

d'omu manu ùn fù, né l'anni et né la guerra...pè finiscia...

ma lu cori nvidiusu fù periculu et nemicu!


Murìu! Ellu di nvidia cusì ebbe a sé spenghje...

et poscia so' figghiu Manfredi puru pigghiau lu destinu...

ma cusì hè oghje ancora quella in vive...

et si cusì ùn fussi..Danti et Manzoni ùn sarìanu...comu lu fulminente...

et lu focu...nanzu a lu me' vede...comu lu me' scrive...

et comu Viale, bastiacciu pueta, ché tantu ci desi de lu nosciu sente!


ANTONIO GABRIELE FUCILONE

RONCOFERRARO (MANTOVA)




Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Caso Salis, un mondo di sinistra che gira alla rovescia

Ilaria Salis, nota eroina di questa sinistra,  sarà mandata agli arresti domiciliari.