Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

domenica 28 ottobre 2012

Philomates et Epistemon

Giacomo I Stuart, re d'Inghilterra (1566-1625)
Cari amici ed amiche.

Ho scritto una poesia ispirata all'opera del re d'Inghilterra Giacomo I Stuart "Daemonologie".

Essa parla dei due personaggi di quell'opera, Epistemon e Philomates.
Leggete l'opera, seguendo il link http://www.sacred-texts.com/pag/kjd/.
Il Male non può fare nulla, se lo si conosce e se si è consci dei danni che può fare.
Ora, vi faccio leggere la mia poesia.

PHILOMATES ET EPISTEMON

Lu Mali havi l'omu a cannusciri...
comu scrivìu Japicu...di Scozia rè et di 'Ngriterra...
unni Mammon staci comu lu tintu Belial d'Italia ammasciaturi...
pirchì a chiddu havi l'omu a fari guerra...
et accussì di chistu Philomates et Epistemon parranu...
pirchì havi l'omu ad essiri di Diu surdatu...
pì Cristu nostru sognuri...et si pigghia la spata comu Micheli,
arcancilu et santu comu fù natu,
et di Belzebù...nec di Pan  lu niuru somniari...nenti fari poti la feli!

Cordiali saluti.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

L'unico problema è questa sinistra

© Khwanchai Phanthong's Images tramite Canva.com Come riporta " Atlantico Quotidiano ", questa sinistra si inventa un'emer...