Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

sabato 18 marzo 2017

A news from Italy: Fundraising campaign for restoration of Saint Gabriel's Shrine



Dear friends

the Basilica of St. Gabriel of Our Lady of Sorrows (located in Italy, in Isola del Gran Sasso, in Abruzzi) has been affected by the earthquake.
The ancient basilica was damaged. It is underpinned.
Its collapse would be a disaster, because this is an important place of worship.
It needs a restoration and anyone can contribute.
To do that, you can make donations and why you are doing a fundraising campaign:




  • in the office of masses in the shrine;
  • through the postal account No. 11106648 payable to "Santuario di San Gabriele-San Gabriele (Teramo)";
  • through bank account N ° 50283, payable to "Provincia di Maria SS. della Pietà Santuario di S. Gabriele" to Banca Popolare di Bari-Isola del Gran Sasso (Teramo) Iban: IT 81 S 05424 76920 000000050283 BIC: BPBAIT3BXXX Reason: "Restauro basilica San Gabriele"

I hope that many take the contribution.
Best regards.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Beatrice Venezi boicottata perché è di destra

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screenshot del Corriere della Sera.