Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

sabato 12 novembre 2011

NASSIRIYA, IO NON DIMENTICO!


Cari amici ed amiche.

Non dimentichiamoci di coloro che morirono in quel 12 novembre del 2003, in quei vili fatti da persone senza scrupoli e senza rispetto per la vita.
Queste persone che morirono a Nassiriya (Iraq) in quel tristissimo giorno furono dei veri servitori dello Stato a cui noi dobbiamo molto.
Ricordo questi eroi con questa mia poesia:

LI NNUCENTI

(GLI INNOCENTI)


Un grido è stato udito in Rama,

un pianto e un lamento grande:

Rachele piange i suoi figli...

e non vuole essere consolata,

perché non sono più.”


Sì! Come scrive fici Diu ntô Vancelu...

a lo pio Apostulu, Santu Matteu, in largasìa,

forse...per la Chjave purtà pure de lo Celu,

et russu lo sangue, poscia chì disse Geremia,

in Bethlehem...chì Santa si fici...la terra...

come lo vinu...lo beon a bì...ebbe ntâ guerra!


Ùn contra li nimici surdati, di malo chì fubbenu,

per de lo forastiero rè Erode...commendare, l’ armi...

ma contra li zitelli, li Nnucenti, ebbenu...

et stolide et stolte...quella lorda a movere et trista...

per more fari...chì miraron li Magi co’ la Stidda...

co’ lo Figghiu di Diu...Santa questa Famidda!


Ma ntô tempu a vena...chianciri fubbe novo questu...

come niuru ntô celu un acellu...

da Fotheringay ntô mese di ferraghju ntô castellu,

sì ntô ghjornu ottavu, de l’annu millecinquecentottantasette,

da Lodainn an lar chì a vena ebbe, a la riggina...

lo capu ci tagghiarunu l’òmini...co’ torti...

per Diu, chì elli dissero, et come lo torchio per la racina...

a la città di Lunden, ibi ntô seculu, fubbe...et di morti!


Sì! Rammentino l’òmini...lo Tudor rè Arricu...

chì more fici lo ministru Tomasu et so’ amicu...

com’ in vindetta Maria riggina, so’ figghia Romana,

chì ntô focu...di Dorwitceaster l’arcivescovo mittiu...

et Carlu lo rè et li romani...chì lo sangue versaron et bercio:

Chì àutru ùn sii scheleru ntô Nome di Diu...Nostru Diu!”.

In cantà pio...chì ancor movono! Come sì Illibata hè la Matri!


Questi...come li zitelli in Bethlehem et li primi cristiani...

et come ntô seculu nostru li giudii ntâ Germania...

et li taliani ntâ Dalmazia et li istriani...

sì come...chì in Novum Eboracum periron le genti...

in ghjornu ondeci di sittembri...et in Nassiriya...

come ntâ Bactriana et Cristu in Cina...sò novi li Nnucenti!


Sì...a rimembrar in risma, di certu...

tale per l’ empi...contra in ischerzo chì sò...Diu...

et tristi, chì ficiru pesto lo cor et apertu...

d’onne victima...de lo dileggiar lo Cridu, in Imitatio...pia,

et in penare l’ òmo...per d’àutri questa iattura...

chì abbia lo ghjustu...in cunniscenza...sanza pavura!


Chi è credente preghi per loro. Stasera, quando andrò a Messa farò esattamente questo.
Chi non è credente rifletta!
Cordiali saluti.


Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".