Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

domenica 4 dicembre 2016

Two world leaders resign in one day

Italian Prime Minister Matteo Renzi has resigned over the Italian referendum loss, 
while John Key has announced his resignation as Prime Minister of New Zealand. 
Who will be next?


Prime Minister Matteo Renzi has conceded defeat in the Italian Referendum, and indicated his intention to resign in a midnight press conference. The Referendum was on a series of political reforms proposed by PM Renzi and his party.



New Zealand's Prime Minister John Key has just announced his resignation. Key told journalists that he's leaving on his own terms, stepping down to spend more time with his family after almost a decade in the top job.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Liberiamo l'Europa dall'ideologia "Green"

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questa foto presa dalla pagina Facebook di Christian Ricchiuti, esponente di Fratelli d'Italia.