Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

lunedì 15 novembre 2010

FLAVIUS AETIUS

"Mihi heri et tibi hodie".

Quandu fù ammazzatu...comu di Sira Ghjesù scrivìu...

cusì ellu, Flavius Aetius, dissi...

cusì a l'ochji di Valintinianu mpiraturi...

chì mai "razzi" ci dissi...si 'n Governolo solu vinni Attila...

et mai nte banni di Roma...cù tutta l' orda...

ché com' ebbe la Palora lu Papa...ebbe ellu cundutteru la spata...

et cusì pè manu di Massimu quellu curunatu murìu...

cusì ngratu...et cascau lu Mperiu...pè questu tradimentu...

et sanza l'omu forti...la ghjenti salvà pudìa solu Diu!

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

L'unico problema è questa sinistra

© Khwanchai Phanthong's Images tramite Canva.com Come riporta " Atlantico Quotidiano ", questa sinistra si inventa un'emer...