Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

giovedì 9 settembre 2010

WILLIAM DE GENERIS vs ANTONIO GABRIELE FUCILONE




Cari amici ed amiche.

Leggete il link dell'amico William De Generis http://ishadow2.blogspot.com/2010/09/religio-post-religionem-poesia-di.html.
E' una poesia molto profonda.
Io ho deciso di rispondergli con questa mia poesia:


L'APUCALISSI IN LONDRA

Comu janchi funu et di lu celu spechju...
sò camora...di gloria antiqua...quell'acque...
di lu sangue più russi...pè onne scheleru vechju...
di quellu Gran Ciumi...chì fù sepolcru...
et Tamigi ùn hè più ma Stige...et d'onne victima vene...
la cundanna...et pè di Londra la cità hè pienghje...
cusì più ùn staci mancu l'ultimu neru acellu...
né curona...in quellu bagnu di sangue...et né rè et riggina...
et la porta ci jetta in terra di lu castellu...
Becket lu vescu...cù Carlu lu rè nnuncenti...
et cù elli stani li martiri et li Santi...cù lu Crucifissu...
suttu l'ochji di l'Agnellu...ché hè lu Ghjudiziu...
et a piglià avaranu li tinti di scanti! Cusì a cascà hà lu viziu!


Sì! Ad apparisce Cristu avarà da la Gran Dama...
chì la Finici tene...cuntru la relighjone di nganni...
chì d'una pestilenzia peggiu hè...et livari pò solo una sciama...
ché libbiru crede faci l'omu...ma lu so' diu chì faci lu viziu...
et schjavu di Fera doventa cusì pè quellu penseru...
ma truvà pò la Sarvizza...si cuntru questu bughju...
tene lu ghjustu omu nto caminu...di l'Agnellu lu ceru!









2 commenti:

  1. Ti confesso che in alcuni momenti avrei avuto bisogno della versio soluta, comunque Dio mi scampi Londra, di meno certi londinesi....

    Saluti WdG

    RispondiElimina
  2. In questa poesia vengono toccate alcune leggende londinesi, come quella del cancello della Torre di Londra che venne abbattuto dallo spirito di San Tommaso Becket con un Crocifisso o quella dei corvi reali.
    E' citato anche San Carlo I Stuart.
    Fondamentalmente, condanna qualla "Religio post religionem" che tu hai denunciato, con la tua poesia.
    Cordialità.

    RispondiElimina

Translate

L'unico problema è questa sinistra

© Khwanchai Phanthong's Images tramite Canva.com Come riporta " Atlantico Quotidiano ", questa sinistra si inventa un'emer...