Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

martedì 21 settembre 2010

LU MPIRATURI NTO CALVARIU



Cusì megghiu stesi in Manzicerta...
quandu da li Turchi...ancu fattu fù da bonu cristianu...
comu pè lu mpiru et pè lu so' populu...priggiuneru...
ellu, Diogene d'Urienti mpiraturi Rumanu!

Comu Cristu ci dissi a San Petru...secondu Ghjuvanni...
ellu d'andà in duvè ebbe induve ùn avaria vulsutu...
et la porpora ci mittìu un autru omu...di sangue...
et più servu chì signuri fù...puru si ebbe pussutu!

Ma cusì ellu a piglià fù la morti...priggiuneru...
in questa prucessione...più di li Parmi...chì fù di lu Calvariu...
et certu cusì...libbiru vinni...et spiranza s'ebbe ad accende...
ché pè un omu...malatu di curona lu duvè sempri hè lariu!

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

L'unico problema è questa sinistra

© Khwanchai Phanthong's Images tramite Canva.com Come riporta " Atlantico Quotidiano ", questa sinistra si inventa un'emer...