Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

lunedì 13 settembre 2010

U CANTU DI SAN LEO




U CANTU DI SAN LEO



"Un sol pèpa, un sol Dé,

Un sol fort d' San Lé."



Fù nta valle di ciumi Marecchia...comu lu monte et lu mare...

fatta cusì grande l'historia...cusì ntra la guerra et la razia...

su la gran petra...bianca cusì a lu Sole...et comu l'Eden virdi...

a Ghjovi chì livau...di Diu un omu...chì vinni da la Dalmazia!


Cusì la cità di San Leo si fici...puru ntra li scanti...

et vinni San Francescu...ibi et lu nomu ci desi a lu guvernanti...

et a lu gran pueta...cusì puru ci desi li canti:

"Vassi in San Leo e discendesi in Noli...".


Fù lu cori...induve travaddu fici mastru Martini...

cù quattru turri et la gran mura...

et cusì ntra di li Papi li dui casati...guerra ibi vinni...

et cù lu scheleru...lu piccatu fù certu una gran iattura...

cusì a cunnosce chì ebbe lu magu Cagliostru chì si dicìa...

in priggiuni...pè mastru esse statu...chì finìu...

ma chì a truvà ùn ebbenu...li surdati di rè Napoleo...

et oghje ancora ùn si sape induve murìu...

et Diu, canti, guerra et misteriu...cusì hè San Leo!



Nessun commento:

Posta un commento

Translate

L'unico problema è questa sinistra

© Khwanchai Phanthong's Images tramite Canva.com Come riporta " Atlantico Quotidiano ", questa sinistra si inventa un'emer...