Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

domenica 26 settembre 2010

U BASTIMENTU DI VASA

Certu avaria vulsutu pè tuttu lu mondu...
pè fà teme...comu pè mustrà putenza...
et maraviglia in vulintà ebbe...Gustav rè secondu...
chì putente si fici ntra li putenti di Svezia...
et una stedda purtau su lu mari...
cù l'oru...et cù li Mille Santi...
ma comu Diu ùn vuliti...ellu puru certu ùn vulitini...
et di ventu fù punizioni...cuntru quellu bastimentu...
et di lu nemicu di Diu...si affucau lu piccatu...
in quellu mari di pici...et pè la so' ghjenti...faci lu voceru lu ventu.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Liberiamo l'Europa dall'ideologia "Green"

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questa foto presa dalla pagina Facebook di Christian Ricchiuti, esponente di Fratelli d'Italia.