Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

venerdì 17 settembre 2010

U PAPA NTO CUNVENTU DI WESTMINSTER


U PAPA NTO CUNVENTU DI WESTMINSTER

In Londra visti puru lu so' succissuri...

Santu Petru...induve di li surdati staci lu sepolcru...

Benedettu Papa...pè pregà nanzu lu Rè Cunfissuri...

e cù li mani a stringhje stani ora l'antiche surelle...

cù d'Arimatea Ghjuseppu...et lu stissu primu apostulu...

cusì ntra li canti et lu Vespru...et lu ncensu...

et nenti rumpiri pudarà l'amicizia...mancu lu diavulu...

et di gioia a pienghje avaria puru quell'omu di scienza...

chì ibi staci cù lu Suli, Mircuriu, Veniri, Marti et la Terra...

ché si visti camora di Diu la Putenza!


Nessun commento:

Posta un commento

Translate

L'unico problema è questa sinistra

© Khwanchai Phanthong's Images tramite Canva.com Come riporta " Atlantico Quotidiano ", questa sinistra si inventa un'emer...