Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

lunedì 7 giugno 2010

PE' L'ABBREI ET PE' LI CRISTIANI (PER GLI EBREI E PER I CRISTIANI)

"Con i simboli è annunziato,
in Isacco dato a morte,
nell'agnello della Pasqua,
nella manna data ai padri."

O voi...di la Gran Stedda Septima Luci...
Ghjesù, Cristu chì seti, et d'anghjuli Pani...
chì fuste certu su la cruci...Rè sanza vuci...
pè la carne murennu et in risorghje...pè l'omini fà sani!

Ché lu mondu tuttu a sarvari avetiti...
com'ebbe certu in vulintà et in pruggettu...
Diu vosciu Patri et nosciu...cù lu grecu et lu rumanu...
puru si sanza sapè...questu facistu ancu pè lu ghjudeu elettu!

Cusì sarà...quand' in maiestà a turnari avarete...
ma chì sii da ora...a cunnosce comu fratellu...
pur in proteghje cuntru onne minazza...et chì sii benedettu...
et pè cusì esse...questa prighera ascutati...o Agnellu!

Amen

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".