Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

domenica 9 maggio 2010

L'ARVULU DI FRASSINARA (poesia dedicata alle mamme)

Cusì ntra lu campu, lu fossu et lu caminu...
da Roncoferraro...in feghjà...versu la tarra di li nuci...
cusì staci...chì Riggina vinni...pè vulè divinu...
la Virgini Matri et China di Razia...ché a cunnosce ebbe la Luci...
et hè cusì suttu un arvulu...chì com'ella...chianci...
in questu locu di Frassinara...induve si vidi lu scantu...
forse chì faci et a li figghi ci duna morti...
com' a mia...pè l'acque et d'omini nenti di cura...
stritta...comu di la Sarvizza la Via...la strata..
ma a ruina chì porta l'omu chì sbagghia...
et tene duluri...com'ebbe quandu lu cori ci spaccau una spata!

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".