Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

lunedì 6 dicembre 2010

U CANTICU DI LOURDES


"Que soy era Immaculada Concepciou".

Comu da Urienti...a di lu Vechju Mondu lu finiscia...
a la Nova Tarra...cusì vinni lu vosciu messaghju...
pè mezu di Bernadette, chjuca zitella, da lu borgu di Lourdes...
o Virgini Mmaculata...chì Diu vi fici curaghju!

Su la tartuca...a vinciri chì abbia la palumma...
comu su la crapa...cusì chì sii pè l'agnellu...
et comu lu ragnu chì ùn sii lu Mali nto cori...
pè voscia prighera...chì a vena l'omu abbia comu la finici!

Pè mia...megghiu hè esse scauzu...chì cù unu niuru nguantu...
comu di li campi megghiu hè avè lu ghjacaru...chì di lu viaghju...
cusì pigliata una scimia...ché megghiu di l'alma hè cura...
di l'oru...Diu...comu da li rocci chì vinni l'acqua...pè So' vulè...
et comu livari lu mali pò da la carne...cusì faci cuntru la pavura...
et questa cunnosce farà lu Figghiu vosciu...quandu avarà lu diadema...
su lu capu...cusì cù lu focu...et tutti li tinti avaranu a tema!

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

L'unico problema è questa sinistra

© Khwanchai Phanthong's Images tramite Canva.com Come riporta " Atlantico Quotidiano ", questa sinistra si inventa un'emer...