Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

giovedì 30 dicembre 2010

MR. EBENEZER SCROOGE


Nenti! Sì...nenti ùn hà l'omu...puru si lu mondu si pigghiau...
si ùn tene Spiranza...com'unu ghjustu valuri...
di la vita...comu don Ebenezer certu nsignau...
cusì...da lu maestru Carlu cantatu...puru cù lu duluri!

Cusì fù 'n questu "Cantu di Natali"...ellu vecchiu...
chì pè lu travaddu et pè li sordi...fici sacrifiziu...
d'onne bona cosa...comu l'amichi et la famiglia...
ma una notti ellu canciau...cù unu veru suppliziu!


D'unu so' amicu...com'ellu venutu...vinni lu spiritu nto duluri!
Fici ellu annunziu di li Tre Spiriti di lu Natali...
et di quelli l'ultimu...cù la so' morti ci fici mparari...
una lizziuni...ché raggi fici ellu...comu mali...
et cusì solu a capisce ebbe...pè lu Novu Ghjornu fistiari...
ché cù la Spiranza a livari...nuddu abbia...chì Quellu hè...lu Natali!


Pò onne omu 'n soffre niuru fà lu so' destinu...
ma com'ellu a l'autri puru dà pò ruvina...
et questa storia chì sii maestra...di Santu Valuri...
ché 'n frunti a lu Zitellu...li sordi sò rina!


Buon anno!

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

L'unico problema è questa sinistra

© Khwanchai Phanthong's Images tramite Canva.com Come riporta " Atlantico Quotidiano ", questa sinistra si inventa un'emer...