Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

mercoledì 15 dicembre 2010

I TRADITURI

"Omai", diss'io "non vo' che più favelle,
malvagio traditor; ch'a la tua onta
io porterò di te vere novelle"."

Comu Ghjesù dissi...cusì 'n fortia di nosciu Signuri...

di quelli chi facini tradimentu...megghiu sarìa ùn esse nati...

ché...comu hè lu vive...d'elli ancu sarà lu more 'n disunuri!

Cusì visti nto ghjacciu...lu Gran Fiurintinu...

di la patria li tradituri tutti...cù Antenore et Tulumeu...

et cù Ghjuda...comu 'n di virgogna manghjà lu Conti Ugulinu!

Cusì visti lu Pueta d'Italia...Alighieri...

ma un autru collu a stringhje avarà ancora...

di Ghjuda la corda...ché cuntru lu ghjustu Cavaleri...

et cuntru la patria...di la Xhiamma l'omu si fici 'n nequitia...

et forti ancor più pè ellu sarà lu disunuri...

ché lu tradimentu cuntru hè puru l'amicitia!

Diu Diu lu castìu...sempri a vena avarà su li tradituri!

2 commenti:

Translate

L'unico problema è questa sinistra

© Khwanchai Phanthong's Images tramite Canva.com Come riporta " Atlantico Quotidiano ", questa sinistra si inventa un'emer...