Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

mercoledì 7 aprile 2010

U CANTU DI BELLAPAIS

Sì! Certu Saladinu ùn fù...et puru si sanza Vattìu...
di li Turchi...Kara Lalà, in San Niculaiu chì priau cù lu so' prufeta...
tintu et prufanu cusì nto Nfernu...ché una palora tradìu...
certu mittutu avarìa...si in vive fussi statu...Danti lu nosciu pueta...
et ché tantu sangue corre fici...puru induve hè la Paci...
ibi in Cipru...da Kyrenia pè nenti luntanu...nto santu cunventu...
induve funu di lu Santu Sepolcru li custodi...
et poscia li Grechi...com'oghje d'elli canti porta soli lu ventu...
cù la ruvina et di lu tiempu iniuria ché stani...antiqui l'odi...
et strangeru San Paulu ora sarìa...comu lu so' messaghju...
ché di Cristu prununza a fà ellu avarìa ancora...
puru pè noscia culpa...ché cristiani ùn fuimu di curaghju!

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...