Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

giovedì 1 aprile 2010

A NOSCIA GUERRA DI LI SANTI

Ibi puru..comu succidìu a lu mastru Ghjuvanni...
induve in corre hè lu Mencio...cusì di lu Santu di lu Vattìu...
chì a ridiri pigghiau l'omu...chì pria fù megghiu amicu...
cù d'Arasimu et d'Agostinu li so' cumpari...
lu Santu di l'Addulurata...chì cusì fici strangeru...
cù d'Albione lu rè et cù di porpora li pedi lu mpiraturi...
et ficiru cusì l'omini la guerra ntra li Santi...
com' in Raùsa ntra San Ghjorghju et lu Baptista stissu...
puru...chì certu funu d'alma gnuranti...
et...comu mia...chì abbia Cristu cusì a pirdunari...
quelli...chì la guerra fà vularìani puru cù li Santi...
ché su la cruci Ellu murìu...pè unu fà lu populu...
di li Ghjudei et di li pagani...et livau li scanti...et la morti...
et ché di sabbatu paja...comu quandu vincìu lu diavulu!

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...