Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

domenica 31 gennaio 2010

L'APOSTULU GHJACUMU E' A SCIENZA

"Ultreya! Suseya!"

Pè andà da San Ghjacumu, de li Boanerges, de lu tonu...
chì figliu hè...co' la vulintà et sanza scantu,
et pè vulè di nosciu Signuri...chì faci lu spiritu bonu...
a la sira andandu...nto caminu...questu hè lu cantu!

Sì! Questu...su l'antica tarra d' Ispagna...hè lu carrughju...
da lu Monte Stella andandu a lu Monte Tre Stelle...
et da Estella in Aster...di relighjone et di curaghju...
comu da Mantova, da Les Esteilles et da Cantuaria...
com'a l'Armorica...di cunniscenza...chì sò vie surelle, su li rocci,
in andà staci...pè vulè de lu Celu...
comu Scrivitura chì si faci...comu lu Vancelu!

Et induve hè San Ghjacumu, lu Santu di Jalati...
et d'Ispagna...comu vulitini Teodomir lu vescu...
et de lu mare l'omu, Pelayo, cusì fattu pè levacci li piccati...
Zebedeu tene nta sira et Salomè...co'lu figliu nto mezu...
et co' la Porta de la Gloria...chì li pedi tene di pena...
comu nto nordu stortu lu capu...et li chiaghi ibi Ghjesù...
quandu murìu...questu locu...nanzu la Pasqua nta matina!

Et a moviri...com'ebbe...camora hà lu botafumeiro...
chì annunziu fici puru a la riggina d'Aragona...
quandu cascau...de lu matrimoniu...la so' iattura...
pè moviri d'aria et da l'alma onne bruttura...
com'ibi staci puru lu labirintu...pè landanu fà lu bughju...
de l'ignorantia, de lu tirannu piccatu et de lu cori chjosu...
chì sampri portanu jusu pè la lavanca...
et anu nte so' mani li me' matracci amati...
le statule...chì di chimica, di mio alma, parlanu...et di so' vranca...
chì sanità faci a li malati!

Poti esse ibi Noè...su questu campu di stella...
quandu a sciogghiri fù lu ghjacciu...et lu diluviu...
pè lu mondu puliziari...comu fici Diu...et pè lu novu misi...
fà...et questu saria lu cantu si fussinu ibi li jalatisi:

"A razia di San Jnapicu di Jalati!"

Comu nto celu...ibi puru staci lu Maggiuri Ghjàcaru..
chì de lu Santu puru hè amicu...ibi in Compostela...
in quella so' cunchigghia...chì tene l'omu a purtà...
et ci dissi la Santa Palora...uniti a li canti...
comu Diu vuliti...nto sestu ghjornu de li primi quaranta...
in nasciri...pè li vari eroi fà...a vene forse ebbenu li giganti...
et comu di sangue...ghjustu fù l'oru...in misura santa.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".