Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

mercoledì 6 gennaio 2010

A GHJESGIA DI SAN LURENZU DI MANTOVA

Comu fici Diu et vuliti unu cantu...
cusì ntra lu celu et l'acque...
di quandu lu Santissimu Sangue truvau di lu Figghiu Santu...
di lu populu fù ibi...in Mantova...chì mai tacque!

Cusì...pè quellu chì ci lassau Loncinu...
lu primu vinirabbili vescu...cù San Petru et so' fratellu...
in apparisce chì fù pè truvà quellu tesoru...una Ghjesgia...
et fici lu populu cù la gran cuntissa et cù lu Tempiu...
su lu so' locu...forse...et cù Lurenzu, lu santu abbruciatu,
com'una Tavula Rutonda o unu Calice...cusì viniratu!

Ma quella livau pè fà mircatu...
di la casa di Gonzaga Guglielmu...cusì crudeli...
chì a pienghje puru avaria avutu Andronicu...
ché unu basgiu dari avaria vulsutu...comu ci desi lu sangue...
vivu si fussi statu...a onne cose in questu santu locu!

Ma esse pò questu populu camora...
ché comu quellu duca faci o peggiu...
di questu locu risortu ora?

Cusì hè la ghjente ntra li dui spati....in sbagghiu...
chì pè silenziu hè comu l'omini di quandu murìu di cruci...
su la Culonna di Custantinu...Sant'Andria...comu di parlà...
un'autra vota...et cusì hè su lu caminu...cusì certu bughju...
chì staci ntra l'agghiannara et l'addoru...
et la mio prighera...pè quella et pè mia hè oru!

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".