Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

martedì 26 gennaio 2010

A' SANT'ANTONE DI PADUVA

"O proles Hispaniae,
pavor infidelium,
nova lux Italiae,
nobile depositum,
urbis paduanae.

Fer, Antoni, gratiae
Christi patrocinium,
ne prolapsis veniae,
tempus braeve creditum,
defluant inane. Amen!"

Cù quest'antiphona camora a vene sò questi palori...
ch'eiu dicu pè la mio famigghia...comu pè onne amicu...
comu pè la ghjente figghia d'antichi nosci viaghjatori...
comu puru pè onne nemicu!

Sì...o caru Antone...di Paduva cusì beatu...
nanzu a nuautri pè elli...chì lassaunu la Lumbardia...
comu la Cicilia, lu Venetu, l'Abruzzu et la Calabbria...
chì sìanu questi palori più chì pè mia!

Pè quelli ch'andaiani nto Novu Mondu...
mai chì di cori ùn àbbianu comu di bucca...
comu quelli nta l'ignota Tarra di lu Miridiuni...
et quelli chì sò a li dui Soli de la Plata...
a pardiri la noscia Italia amata!

Et pè mia chì sìanu questi li palori: "Libertad o muerte!"

Sì...di spagnolu nosciu...d'unu de li Soli cusì pè mia hè lu cantu...
libbiru...cusì facitimi da onne penseru et scantu...
et chì nto sepolcru eiu ùn vochi in brusgià...
da piccaturi...et né pè palori dighjente...maladettu...
chì morti portanu a mia...pè lu populu mai dilettu!

Questu faciti...o beatu Antone...pè Diu...
et pè Ghjustu Cori di Cristu...So' Figghiu...
cù lu Spiritu Santu...chì paci abbia eiu a truvà...et quellu chì pirdìu!
Amen.


Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...