Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

lunedì 18 gennaio 2010

PREGHEMU SAN MICHELE IN LA CHJESA DI LA GRAN MADRE DI DIU

"Ordo populusque Taurinus ob adventum regis."

Megghiu leghje ùn poti, di nomina voscia,
de lu latinu...chì su lu muru fù l'omu scrivanu...
cusì de lu tiempu...chì ùn fù forse de lu soiu...ma poscia...
a vena le Rè...quandu avarà...et pè sapè fà ad onne viddanu?

Voi...o San Michele...d'anghjuli bon prince...
noi òmini iusu...comu San Galganu, vostru dilettu figghiozzu,
faciti et forti...cuntru onne tintazziuni...
et curaghju...comu cuntru lu diavule cusì ùn fù ellu scrozzu:

"Diabolus vero videns constantia viri magno ululatu
ad eo recessit."

Fughje...in questa cità di Turinu...
induve di bruttu staci da Chiazza Statutu...
faciti l'omu...pè truvà lu Divinu...
com'induve hè San Lurenzu...chì puru le rè ebbe avutu!

Et cusì ancu...chì truvà possi lu carrughju...
nta Cattidrali de lu Baptista...su la gota di Cristu...
comu su li So' vrazza...quellu chì Ellu tene...fora da lu bughju...
pè la pace intra Ratio, Riliggiuni et Fede...
et forse...chì la so' statula ibi tene...forte hè lu bichjere...
et onne misteriu, com'in Voronet cilesti lu culuri, in crede...
movemu noi...nta chiesta...in tale versu...
pè cunnosce sì di quest'universu!

Et peggiu sò...comu di perla chì anu lu ciuri...
chì pè Diu sé dicunu...ma cù di farsu...et bon di nenti...
pirdunari faciti...d'elli questu piccatu...et duluri...
chì autru a dà ùn sìanu...cuntru li nnucenti!

Noi...questu a voi a dumandà avemu...
ibi nta Chjesa de la Gran Madre di Diu...
et cù ella a succurrere chì sìate...
in onne periglio la ghjente...comu di questu riu!
Amen.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...