Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

giovedì 21 gennaio 2010

RICIMER

Chì patria ùn ebbe et certu mercenariu...
quandu la curona livau cù di sangue unu mantellu..
Massimu...a Valentinianu...chì puru fù lariu...
ché d'ellu figghia da li Vannali fici sposa...
criscìu ellu...cù Eziu lu gran ginirali...
Ricimer...figghiu di Wallia!

Comu fù quellu so' maestru...cù la putenza...
et quandu mpiraturi vinni un omu di Gallia...
chì in tarra jittau...comu vescu fici in Piacenza...
et assittari fici lu so' amicu...et ellu si nascunnìu...
ma rè esse vuliti et ellu ammazzau cù cori neru...
et in questu tradisce l'Opira fici di li Pupi...
cù l'omu di Teodosiu poscia et prima cù Severu!

Ma comu cù l'autri fù...puru a l'omu d'Urienti...
ché rè esse ellu vuliti...ellu pigghiau a cumannari...
et ebbe in vulintà di stà putente ntra li putenti...
et cuntru l'Alani questu fù parrari:

"Bergor rex Alanorum a Ricimere rege occiditur..."

Ma com' a vive ebbe...ellu murìu...
chì d'Eggittu prufissione fici...sanza Diu in Cristu...
in soffre chì purtau a l'autri...forse pè castìu..
et certu cù li sordi, la putenza sola...facendu puru duluri...
autru ùn amete...et cù ellu finiti lu Mpiru...
ché in cori fù strangeru...comu gran piccaturi.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".