Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

mercoledì 20 gennaio 2010

U TESTAMENTU DI RE' CARLU I

Anno Domini MDCXLIX, die XXX, mensis januarii.

Chì in Whitehall...a ghjunghje...la pricissione...
induve urtumu unu lettu ebbe le rè, da Saint James' s Palace,
com' un autru Calvariu...mosse in onne so' sprissione...
sanza lu Babbu et sanza li Santi e né d'Eucharistia,
intra a sente la ghjenti, chì parlètini in lorda ghjustizia...
d'ellu clarita tantu la vuci ebbenu...forse in camurria...
chì victoria ebbenu quelli viddani:

"Eiu, Carlu, d'Anglia, de l'Hibernia et d'Alba rè,
Defensor fidei et di famiglia antiqua Stuarda...
com' in Drogheda, Naseby et in Prestune di sciama...
chì l'onta a taliari ebbi sì gagliarda...
chì sii nostru Signuri a risvigghiari...
queste persone et a pirdunari!"

A quelle desi l'ochji et poscia dicendu:

"Timarete voi, pè vena, comu questa chiericìa...
comu li Rumani et onne alma pia...
comu l'òmini et li fimmini...taliati questi zitelli...
chì ibi stani...a pienghje avaranu tantu...o fratelli!
Sì pè voi, comu l'àcitu manghja lu povuru mitallu,
cusì lu tiempu pè sapè hè di iattura...comu nti sèculi...
et di quellu cunnosce...com'in corre sarà unu cavallu!"

Et tacque, forse in pregà, et sì parolla desi al boja:

"Quellu chì a fà avete...faciti...o omu di morti...
seccu tagghiati...puri a l'ossu...
ché Diu aghju nto cori...dorme possu?"

Cascau so' lu capu...ora ora...
ma da li so' labbri a vena ebbe puru una parolla...
sì chì alma fù... de lu so' cori...camora fora:

"Pirdunatini li nostri piccati...
et pigghiati questu sacrifiziu...et chì ùn sciali niuno vive,
o Babbu...saraghju nanzu a Voi et a li Vinirati!"

Sì com'udii...scrivu di mio manu...
eiu ministru cattolico ma chì ùn sò rumanu.

2 commenti:

  1. Ce l'ho fatta! Finalmente ce l'ho fatta! ^__^ Come ti ho detto nel blog, finalmente adesso posso risponderti direttamente qui. E lo faccio subito. Questa poesia è strana, come tutti i tuoi componimenti. E' strana nel senso che è enigmatica, sia per l'argomento sia per le parole che usi, che stendono un velo di ignoto e medievale su tutti quanti leggono, me compreso. Penso che molti di quelli che ancora non conoscono re Carlo I potranno trovare in questa poesia più risposte di quelle che troverebbero in una fredda enciclopedia. Posso solo dirti quello che ti ho sempre detto, cioé "Continua così!". Aspetto un'altra poesia da commentare. ^_^ Ciao, Emanuele.

    RispondiElimina
  2. Antonio Gabriele Fucilone21 gennaio 2010 alle ore 04:54

    Grazie, Emanuele.
    A me piacciono le cose con un po' di mistero, di enigma e di apparente "non sense". Pensa, ho appena finito di leggere un libro di Valerio Massimo Manfredi, il cui titolo è "La tomba di Alessandro". Ti invito a leggerlo. E' ricco di enigmi.
    Questa poesia è stata fatta e pubblicata proprio per la commemorazione della morte di re Carlo I Stuart.
    Cordiali saluti.

    RispondiElimina

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...