Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

lunedì 4 gennaio 2010

PUGGHIA (PUGLIA)

Funu li Messapi cù li Grechi...
et poscia vinniru li Rumani...
induve pè Hellys...chì San Michele fici...
longu a parta hà lu caminu...
da induve vinni puru lu novu San Francescu,
cusì vinni puru lu Catepan bizzantinu...
cù di Myra lu santu vescu...
et lu Tempiu fù...cù Fidiricu, lu mpiraturi secondu,
cù la scienza et la schola...
et poscia unu gran scheleru...unu turcu si fici cristianu...
in Otrantu...et zifulighja ancor di Punenti lu ventu...
chì chianci cusì l'ultimu mpiraturi rumanu:

"Pou ine o agios basileus ton Romaion?"

Et da Livanti cusì ci rispunni lu fratellu:

"Zi ke vasilevi!"

Cusì ellu fù comu Lisandru lu Magnu...
o megghiu, ché Cristu fici di la so' vilanza l'ugghia,
ma certu assai di sangue et di valuri fici lu bagnu...
questa tarra antica, tarra di Pugghia!



Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...