Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

lunedì 25 gennaio 2010

A' SAN GHJUDA TADDEU

"Cum Michael archangelus cum Diabolo disputans altercaretur
de Moysis corpore,
non est ausus iudicium inferre blasphemiae, sed dixit:
"Increpet te Dominus!"".

Questu nsignari facistu...
voi...chì Iscariota ùn fuste...o Ghjuda Santu Apostulu...
ché spenghje ùn pò l'autru focu lu focu...
comu cuntru lu diavulu...ci dissi Michel l'arcanghjulu...
capisce questu faciti a mia...com'induve stocu!

Sì...leghje hè lu nsurtu comu la minazza...
ibi...faciti voi paci et purtate Sapienza...
a la ghjente...com'a mia l'onestu travaddu...
pè fà a mia onestu...et in crianza!

Et a pregà pè quelli luntani...
chì sìate voi...lu ghjustu Signuri...
et si vò Ellu cù mia sarani...
ché ad arringrazziari certu aghju...quandu fù lu duluri...
et certu ùn sacciu si sò elli amichi...chì cusì stani...
comu certu ùn avaraghju a sapè forse...
ma certu a mustrà ebbenu l'amuri di cristiani!
Amen.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".