Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

venerdì 29 gennaio 2010

A SCRIVITURA DI LI GIGANTI DI MANTOVA

"Hic fuit rex Mathias".

Cù l'aquila nto celu...induve Giovi staci...
pè l'unuri fà a lu Mpiru...com' a lu mpiraturi...
di quellu ci desi di la so' casata lu figghiu...a la Signuria...
su la faccia di li Giganti...in scrive... et in d'elli duluri!

Cusì...su l'Isula di Teieto...ibi in Mantova...
induve da lu celu casconu lampi et trona...
da lu Monte Olimpu...cuntru li Giganti...
pè elli punisce...ché a l'ordini ficiru guerra...
et di quellu ibi fù puru su Diu nti li scanti...
et d'elli facci tenenu onne scrivitura...in viulenza...
da Willer chì fù cusì appizzatu...
comu d'alchimia et d'onne licenza!

Ma forse la Viritati visti...cù Diu...
cù una Santa Cruci...quell'omu...
chì di Cristu questi littiri scrivìu:

"IHS".

Fù quellu chì visti lu mpiraturi...
pè la so' guerra fà cuntru lu paganu Massenziu...
o pè diri di Ghjesù...di l'omini Sarvaturi...
ma certu vidu ibi...com'eiu socu sicuru...
comu certu fù cù San Michele cuntru lu diavule...
ntra la mio luci...la guerra...et lu me' latu oscuru!

Comu ntra li quattru venti...li rocci jittanu focu...
casconu li culonni...cusì sdirubbati...cù quelli Giganti...
ma su onne muru...in questu locu...
più ci dicunu li palori...più di li canti.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...