Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

martedì 2 febbraio 2010

PALORI DI FRANCISCU BACONE

Cuntru chì la sente...l'omu...comu cuntru chì la dici...
tantu faci lu mali...la calumnia...ché de lu diavule...
et te solu defendere pudarè...scutannu questa vuci:

"Audacter calumniare, semper aliquid haeret."

Tantu di sapè ebbe ellu, Franciscu Bacone, gran filosofu...
chì a lu vede et a lu sente ùn fù di Diu chinu...
ma solu...et cusì dissi...si d'anghjulu tene la faccia...
di cori tintu...peggiu hè l'omu...in quest'autri palori...
chì cicuta hè vestita d'accia:

"Un uomo malvagio diventa anche peggiore...
quando finge d' essere un santo."

Ma Diu di cori et a diri veru...
ebbe cusì ellu cunnusciutu...
ché scientia hè Ellu et ùn hè solu amuri...in viritati!
Ah comu sarìa lu populu...si com'ellu avissi fattu, comu duvutu,
forse, si questui palori avissi pigliatu, camora ùn sarìa piccaturi:

"Un po' di filosofia porta la mente degli uomini all'ateismo,
ma molta filosofia riporta la mente degli uomini
verso la religione."

Viritati hè...et di quella si staci...la relighjone...
ché cusì vò...pè quella sé fà Diu cunnosce...
caru amicu...questi palori leghji...nta raghjone:

"HOMO, naturae minister et interpres,
tantum et quantum intelligit
de naturae ordine re vel mente observaverit:
nec amplius scit, aut potest."

Chì staci puru nta natura...
Diu...si ci talii nto monte, nto mare...comu nto celu...
et di questu diri ellu ùn ebbe pavura...
et di scientia et di crede...a levacci lu velu...
de l'ochji avemu...comu d'ignorantia lu bughju eternu...
chì comu lu veru more me faci...et lu sangue corre...
puru a lu capu chì spenghje me faci...in so' fà de lu Nfernu!






Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".