Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

mercoledì 3 febbraio 2010

U MISTERIU DI GOVERNOLO

Comu fù nto so' tiempu et poscia...
a vena hà antica cusì questa dumanda...
chì mpurtanti tantu cusì fù...pè l'istoria noscia:

"Induve Attila, rè di l'Unni, ncuntrau,
di Roma grande vescu, Leo lu Santu Magnu...
et da quella luntanu si pigghiau?"

Ché Po si fici lu Mencio...chì vinni...poscia la Maronna...
in quell'anni...et in Governolo mare si fici...
et canciau nto misteriu...comu d'Ercole la Culonna!

Cusì di quellu ncuntru in Governolo fici locu...
mastru Gabriele...pè l'archimandrita di Gonzaga...
ma nta l'istoria funu cù la natura l'acqua et lu focu!

Et quandu a parlà ebbe cù lu Flaggellu di Diu...
si ùn fussi statu ibi quellu Santu Patri...
certu ntra li campanili...comu Roma chì si sciugghìu...
di lu populu quellu vantu a finiscia avarìa...
et quantu sarìa lu ridiri...ché fici la natura...
a l'istoria...unu scherzu...ché tantu ebbe a distrughje...
l'omu...et chì di la viritati pocu tene la scrivitura!

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...