Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

domenica 7 febbraio 2010

A' LI SETTE SANTI

Cù la Cruci di Cristu...chì hè bannera...et di cori...
pè mezu de li Sette Santi...cusì a Diu a dumandà razia...
cus' chì sìate et cù questi palori:

"Sobrii estote, vigilate. Adversarius vester Diabolus tamquam leo
rugiens circuit quaerens quem devoret."

Comu nta so' Littera ci dissi San Petru, primu apostulu.
chì mai lu Suli sii a piglià d'unghja lu lionu...
et di bucca...chì hè lu diavuru...o ghjustu arcanghjulu...
chì sete voi...bon Michele...fora mittiti...et la vuci di tonu...
noscia faciti...comu d'oru di noi la vulintà...pè nosciu Signuri...
chì Diu hè, pè pirdunari li piccaturi...et dà a elli...in pienghje...
chì semu nuautri...in So' Figliu Ghjesù...unu muccaturi!
Amen.

Duci chì sete nto cori...o Maria Stedda de lu Sud, suttu la cruci,
priati, tantu cusì priati lu Babbu, nosciu Signuri,
pè li nosci mammi, ché a pienghje aviste vostru Figliu Ghjesù,
chì mai ùn àghjini li voceri a fà et ughjuli di duluri!
Amen.

Com' un autru Cristu, chjucu cusì chì parite, pè noi priati...
cusì grande chì sete nto cori...di Pietrelcina o bon Piu,
ché a soffre aviste...di fortia faciti nuautri..
et boni l'ochji nosci et lu sente...pè megghiu stà cù Diu!
Amen.

Chì lu dinaru mai facimi autru diu...et chì cusì mai ùn sii...
ché induve hè la ricchezza...lu cori staci...
o di Paduva Sant'Antone...faciti cunnosce a noi lu Diu Veru...
ché a lu Nfernu purtà solu lu sordu...chì mali faci!
Amen.

Et cuntru di voi puru biotu a ridiri ebbe l'omu...
comu sò sicuru...mai ùn facistu vindetta...cuntru...ma lectio...
voi, o bon Gabriele de l'Addulurata, comu Cristu vi nsignau...
mittiti in onne nosciu cori lu pirdunu...bonu ventu...
et comu da la tarra di Cao Ling...quellu sarà comu lu terzu...
et mai cunnusciutu l'arghjentu!
Amen.

Chì rè fuste...et omu di ghjustizia...ma chì quella ùn aviste...
o voi...Carlu Stuart ché vera avariati vulsutu la relighjone...
mittiti quella pè lu nosciu mondu...
comu Diu purtate pè levacci la nequizia et pè la raghjone!
Amen.

O voi...quest'omu d'oghje cusì tintu...ché Cristu più ùn tene...
ché nto valuri a more aviste...o Custantinu...
d'Urienti bonu mpiraturi ultimu...a Ellu ancor purtate...
ché lu Venneri Santu aviste cunnisciutu...
comu quellu di cristu...nta voscia cità...chì più ùn aviste avutu!
Amen.

Diu Priati...o voi Sette Custodi...
fora da noi mittiti lu mali et lu piccatu...
et a Ellu, chì lu Babbu nosciu hè, ascutari faciti queste lodi.
Amen.




Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...