Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

martedì 16 febbraio 2010

A SAN MANUELE II PALEOLOGO

A Nomu de lu Patri, de lu Figghiu et de lu Spritu Santu! Amen!

Comu questu a sente ebbe et in fortia gridu...
Ghjesù Cristi, Figghiu di Diu et Basileus Basileon,
Basileuon Basileuonton Veru et Cilesti, pè Cridu:

"QUESTA DI FUOCO RAPIDA PROCELLA
PER COLEI SOLO NON PROVAI NOCENTE
CHE PUO' SPEZZAR DI MORTE LE QUADRELLA!"

Scutati o voi piu Manuele...de li Paleologi...di gran casata...
puru questa vuci...Santu chì fuste...o bonu mpiraturi bizzantinu...
in vive...cù quella de l'omu nto pozzu et de l'appizzatu...
pè questa cità di Mantova...cù lu Cori Divinu...
comu fici la Riggina...da Razii...chì jittau...pè lu surdatu!

Ché voscia puru hè...cù l'Aquila...poscia pè tre voti la Luna...
in vene...a proteghje chì àbbiate...ché lu Sangue tene...
de l'omu chì supra ci ridi...et da l'autri chì mali ci duna...
di fortia...chì di Boemia ebbe lu liuni...pè sarvari so' l'avvene!

Comu de li so' nimici...da l'acque...chì mali fari poni...
a proteghje chì àbbiate...chì so' fortia puru si funu quelle...
et comu da l'omini de la fauci di Luna chì l'istoria ùn voni!

Pè mia...d'amuri faciti et di relighjone...lu me' cori sicuru...
et chì abbia sempri a pridunari et a fari ghjustizia...
et chì mmucciari possi o vinciri lu me' latu oscuru...
com' onne scantu...et chì pè sarvari a mia sii un'amicizia!

Di bona voluntati onne anima mantuana et di curaghju...
scutati et Diu ella purtate...
com' eiu cusì a fari...di cori avaraghju!

Amen!

A Nomu de lu Patri, de lu Figghiu et de lu Spiritu Santu! Amen.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".