Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

giovedì 11 febbraio 2010

U GRIDU DA LU POZZU

"Scio tribulationem tuam et pauperatem tuam-sed dives es-et blasphemiam ab his, qui se dicunt Iudaeos esse et non sunt, sed sunt synagoga Satanae."

Fù quellu Sacru et Rumanu...chì stesi pè mille anni...
lu regnu...chì fù mpiru chì poscia vinni di l'Austria...
chì ci scrivìu nta so' Apucalissi...l'apostulu Ghjuvanni?

Sì...ché paci fù ntra li Taliani et li Slavi...
com' in Tergeste cusì nta li banni di l'Istria...
nto lu tiempu anticu...nanzu a questi cusì gravi!

Et cù Niruni vinni ibi ancor Nabucodonosor...
chì a la tarra manghjà cù unu ghjàcaru fici li nosci fratelli...
et fù lu diavuru in questu locu a fà una Nova Smirne...
et lu ghjustu a priari ebbe... pè chì ùn nascìunu...li zitelli!

Et ad accende aghju lu ceru...et chì mai ùn sii lu so' focu scrozzu...
nanzu la Matri di Diu...eiu chì socu maladettu...
ché questu gridu...fora vogliu purtà da lu pozzu!

Et di questu ùn aghju eiu pentimentu...
ché in ghjustizia vogliu la viritati...pè Diu...
pè lu nosciu populu...et fà ùn vogliu tradimentu.





Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".