Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

giovedì 18 febbraio 2010

L'ULTIMU DISCURSU DI GHJACUMU DI MOLAY

AD MCCCXIV, Die XVIII, Mensis Martii

Quandu a lu focu cusì fù vicinu...
comu su lu lignu nchianau cù lu cavaleri Goffredu...
grande la vuci jittau..lu Gran Maestru de lu Tempiu...
Ghjacumu di Molay, cusì forte chì fù...cù lu nosciu Credu:

" O voi...maiestà, dettu "lu Beddu" rè Filippu,
comu vuautri di tutta la corte...vi diciti di diu?
Riditi camora nanzu tutti li nnucenti...
ma ad Ellu quandu sareti...pè ghjudiziu et castìu...
nanzu...a pienghje avareti et cusì a battiri li denti!

Cusì a pienghje avarani tanti cristiani...
com'in Londra...quandu lu focu sarà...comu di sangue...
in Stige a fari s'avarà lu so' ciumi...
comu puru su questa tarra di Francia...
chì a vede avarà lu figghiu vosciu in more...cù lu lumi!

A Diu, nosciu Signuri, ad arringrazziari avareti...
si vindetta ùn sarà de lu vosciu nemicu...
cuntru lu populu, com' unu fulmine d'austu, et la relighjone...
d' arme di Ngriterra...forse sarà lu prossimu Arricu!

Certu avarà Cristu onne periculu!
Questu eiu sacciu! Comu tantu focu sarà nto futuru...
et tintu parrari pè tutta l'Europa...comu socu sicuru!

Nenti più a diri avaraghju...
pè nuddu...et pè diu sarani l'autri palori...
et pè induve camora partaraghju!"

Autru ellu ùn poti diri...ché fù in parrari la xhiamma...
et di curaghju puru si cuaì brusgiatu...
fù...comu funi ibi so' li palori di grande valuri...
comu puru vi portu eiu da piu curatu...
ma d' amuri diri ancora poti questi palori da cavaleri...
puru si nto duluri induve hà la Riggina ancora...
chì a sente ebbenu puru, ché cù Diu, tutti li furasteri:

"NON NOBIS DOMINE, NON NOBIS
SED NOMINI TUO DA GLORIAM."

Cusì ellu andaia ntra li vrazza di Diu...
et forse fù, si cuntru in vede puru, piccaturi...
lu rè...et cusì chì certu murìu.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...