Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

venerdì 26 febbraio 2010

LA CULONNA DI LA VITA

Cusì in raghjunà...comu l'omu ùn fici raghjone...
ché megghiu la tarra ci desi Diu...a quell'ultimu populu...
in manghjà prima chì fù...et cunnosce si fici cù San Simone...
et cù Sant'Andria...in Custantinopuli poscia apostulu...
et in Mantova...cù Cristu chì ci purtau cù curaghju;

et vinni ibi, su questa tarra, di la casa di San Ghjorghju...
una santa...comu di Cristu la tunica...in Svetitskhoveli...
et fù di la Vita cusì cù la Cruci...la Culonna...
su di lu Caucasu fatta cusì santa questa catina:

ma di lu So' Sangue chì nta Missa si faci...da la racina...
ci desi lu Signuri a questu populu la scienza...
pè primu...comu quella chì canta lu Vancelu...
et cù nuautri a priari cuntru onne viulenza...
questa ghjenti avarà pè quella noscia anima nto Celu.

Questa poesia è dedicata a Pietro Antonio Colazzo, un nostro connazionale morto nell'attentato di Kabul.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...