Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

martedì 2 marzo 2010

DIU, NEWTON ET DE MAISTRE

Cusì...chì ncuntrau...su lu caminu...
fù Isaccu lu dutturi...cù lu puliticu Ghjuseppu...
et cù ellu a parrari si mittìu...di lu Misteriu Divunu:

"Mastru...megghiu si puru...solu hè Diu...
di lu celu, di la tarra et di la scienza...
ma di quellu chì dici vossìa...nenti ci mittìu!"

Et cusì l'autru ci rispunnìu...in gran putenza:

"Pò la scienza...cù la natura et la raghjone..
comu sapè et littera di Diu purtari...
ma pè l'omini sarvari...Ellu in carne si fici sprissione...
comu lu So' Corpu di tutti l'omini fici...cusì Unu..
cusì nto So' Sangue...chì Veru hè Signuri...
et più ùn si fici sacrifiziu. Nisunu!"

Et rispunniri fù di lu dutturi chì ellu visti piccaturi:

"Ché cruci voi facistu di la spata...
ùn hè cusì nto piccatu...a l'ochji di la voscia Chjesa...
la voscia cuscienza...comu ntra l'acaci la voscia strata?"

Et cusì ultima fù di l'autru la palora...sanza offesa:

" Comu Ghjesù...fici Petru Patri et Pasturi...
chì tantu sbagghiau...quandu fù lu tradimentu...
ché lu cori taliau... puru si piccaturi...
comu di Saul fici lu So' strumentu!"

Et fù cusì una vuci da lu celu...
chì a elli dissi questa Palora...comu lu tonu...
ché di veru si dissiru...et cusì rumpìu lu velu:

"VERITAS!".







Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Continuiamo insieme per Roncoferraro

Ieri sono stato alla convention della lista Continuiamo insieme per Roncoferraro , la lista che sostiene l'attuale sindaco di Roncoferr...