Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

mercoledì 3 marzo 2010

U MISTERIU DI CHARTRES

Cu fù, ibi in Chartres, novu lu mastru Isidoru?

Comu lu focu...sì fù un pocu...et de lu vescu...
l'arcano...comu pè avè tantu et piglià...l'oru...
de la terra et de lu Celu...et poti...ellu esse tedescu...
o francese o talianu...o di Ngriterra o d'Ispagna...
pè umagiu fari nte statule et onne culonna,
chì fù et chì hè...pè lu Celu...Sacru lu velu,
comu nto vetru...pè Diu si fici...a la Maronna!

Fù nto nordu...induve fù San Patriziu...
coll'arti libbirali et l'Anticu Testamentu...
et co' la Virgini Bedda...comu nto sud l'Universal Ghjudiziu...
comu ci dissiru...de lu tiempu l'òmini...in costruisce...
eiu miro...comu sò in questa ghjesgia...lu quadratu et lu circulu...
pè l'Ordo di Diu...comu puru hè...lu triangulu!

Funu...di Padre Soubise et de lu Maestru Ghjacumu...o Japicu...
in questu fari di Salomone et de lu so' Tempiu...
li carusi...pè fora tene lu ghjàcaru neru...
co' li sarpi et la tarantula...ché sò d'empiu...
comu da l'òmo...landanu...co' lu ghjàcaru jancu...
comu, chì sò ibi, la palumma et l'agnellu...
comu chì lu venneri Santu taliau lu jaddu...co'lu gufu ancu!

Comu di Diu ibi...la Vuci ad ascutari...
et pè mezu di Quella...ad arraggiunari in onne cosa...
pè cunnosce...chì abbia la Via a secutare...
in finisce...nanzu sì lu quindeci d'austu...la Rosa...
ora...pè lu vinti chì faci addumari...
co' la Virgini...lu Suli...comu li petri nto mari!

Stà ibi...sì pò unu mistriu...induve di Burboni Arricu...
rumanu...puru si fici...comu di cori so' ienniru bono...et rè...
fù...forse lu Velu...o fù l'Istoria...comu pòtini li Santi Forti,
comu hè, indube esse pò una turri et in Bari...a lu castè,
pè nummuru ligatu, comu pè fora tene la Morti...
da lu Signuri fattu puru, comu de lu mpiraturi l'anellu, si hè!

Da Santu Stefanu...a vena...dopu staci...
in li ghjorni quellu...chì si cummigghiau...si in dorme...
a lu terzu di ghjennaghju...d'Infinitu...comu Diu di Paci!
Sì...chì coll'autri landanu...fari famidda pò l'òmo nte So' orme.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".