Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

domenica 13 settembre 2009

Poesia

Cuntru Olivieru Cromwell

"Plus Macelin que Roy in Angleterre,
Lieu obscur nay par force aura l'empire:
Lasche sans foy sans loy seignera terre.
Son temps s'aproche si pres que ie souspire."

Grande cusì tantu di duluri una schiggia...
comu cusì dissi Miquèl de Nostradama...
pè la Ngriterra tutta, l'Alba et l'Hibernia...
sonu fici...d'arme certu...cù di Nfernu una sciama!

Sì...fù ellu, don Olivieru Cromwell, d'Essex niputi et novu Niruni...
chì lu tredeci ebbe in quella prufezia...
et di sangue purtau unu calancuni!

Cù Diu...di ngannu pè lu populu...ellu si dissi...
et comu scrive fici l'apostulu Marcu...da lu zitellu tradisce...
fici lu patri...et cusì fù cù lu russu dragu de l' Apucalissi...
com'in dumandà questu...pè quell'omu fà finisce:

"And when did you last see your father?"

Et funu li martiri cusì tanti, da la piaghja a lu monte,
et cusì vinni puru lu santu rè Carlu...cù veru curaghju...
chì nto Celu vincìu da bonu cristianu...
in quellu friddu ghjornu di ghjennaghju!

Ma tantu mali ci fù...com'in Drogheda...chì ellu fici...
et Stige fici de lu Tamigi...com'onne cosa firranti...
et de lu so' populu mittìu la marmaglia...pè purtà scantu...
comu certu lu caminu...pè lu pudè fici a li gnuranti!

Fratellu cuntru fratellu...cusì ellu mittìu...
et patri fù di nganni et d'unu mostru...
chì nascìu induve fù Custantinu, primu mpiraturi in Cristu,
chì mali purtau...cù lu so' penseru di diavule...nto seculu nostru!

Omu ùn ascutari la so' vuci...
si libbiru esse vo pè lu mondu...comu stà cù Diu...
ché mai quella sarvari pudarà...et di zolfu unu lagu et di pici...
pè tia farà lu destinu...pè lu ngannu et l'odiu chì ellu ci mittìu!

ANTONIO GABRIELE FUCILONE
RONCOFERRARO (MANTOVA)



Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".