Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

domenica 8 novembre 2009

U SACRU VIGNETU

Questa hè la Palora di Ghjesù Cristu, nosciu Signuri:

" Et eictum illum extra vineam occiderunt.
Quid facies illis dominus vineae?"

Pè quelli viddani...ché lu Figghiu ammazzarunu...morti sarà...
ché lu pussessu piglià vulìtini de lu vignetu...ché di sacru tene...
più forse...et questu dissi lu Maestru...comu l'avvene!

Hè quellu in nuautri...più chì fora...et tene la luci...
et cusì Ellu sapi...ma capisce l'autri ùn ebbenu pussutu...
com'onne fogghia chì tene...cusì duci...
et pigghia li quattru venti...pè vive...comu li staggiuni...
et com'unu babbaluci...certu staci su lu bastuni!

Ma da li dui jammi...di tanti culuri faci racina...
ché comu l'autri ùn hè questu vignetu...
et ché sapi...lu so' Patruni tene ntra l'òmini tanti nemichi...
chì nta brama...tinti vularìani onne secretu...
comu lu So' postu...vularìani di Rè la Curona...
comu lu tedescu Ghjuseppu...cusì fà avaria vulsutu...
et tanti zitelli nnucenti...in duluri mittìu nta fossa...
et eiu...chì puru sacciu...lu mè carrughju ùn vogliu d'ossa.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".