Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

domenica 1 novembre 2009

U FANTASMA DI HUGH CRAIN

"All Ye Who
Stand Before These Doors
Shall be Judged."

Tantu...so' scrive ebbe gna Shirley...de lu ntellettu...
ché di cunnosce le menti più ci mittìu chì di scantu...
puru si di quellu...so' lu sente fù elettu!

Fù in questa littera lu gran piccaturi o forse pazzu...
ellu, don Ugu Crain, chì li zitelli suttumette nto travaddu...
pè pistiari fici et pè li sordi avè...di veste...
et fuoddi lu so' cori...a vene fù...ché di figlioli ùn ebbe...
comu quandu Carulina, so' mugghieri, a li scali appizzata murìu...
et sepolcru...induve hè lu focu...fici de lu so' castellu...
Hill House...induve...pè fà jucari...tanti zitelli nnucenti ammazzau...
et de lu Nfernu...su la Tarra...fici cusì lu purtellu!

In questa priggiuni...a stà lu so' spiritu tene...camora...
chì mali a finiscia certu avarà...comu di Ghjudiziu dici la scrivitura...
a la porta...induve morti...pè so' culpa...avarà la puviredda Leonora!

Ma da la littera fora...staci ellu in onne omu...
ché di quellu lu peggiu latu hè et oscuru...
chì lariu faci lu cori...in so' bruttu jucari...di sicuru!

Et tu, me' amicu, chì a leghje ibi sè...pè vintu...
ùn dà tia...cù mia...ché cundannatu esse ùn vogliu...
com'ùn vò Diu...et chì sii eiu tintu!

Pè mia...bonu a pregà chì tu sìi...lu Signuri...
chì victoria ùn abbia ellu in mia...di viziu et di mala palora...
et chì mai...sì...dicu mai...sii eiu omu di duluri!

Esse ùn vogliu...in muriri...piccaturi.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".