Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

venerdì 6 novembre 2009

LEGHJE U LIBRU DI ROSSLYN

"Tunc ait illis:" Tristis est anima mea usque ad mortem;
sustinete hic et vigilate mecum"."

Comu di Matteu in scrive...ma di Ghjesù Cristu in vuci...
chì questu libru ficiru questi palori...in d'istati finisce...
di quandu autri funu Tarra et Celu...
chì ci parlanu di dopu lu gran tradisce...
cusì tu, o populu, da quelli leva onne velu!

Di cori, di vulintà et di riliggiuni...veni...et leghji...
chì ibi, in locu di Rosslyn, su la virdi tarra d'Alba staci...
di petri et di vitru...questu libru sacru et anticu...
com'onne so' palora...in cantu ghjustu...di rè Salomone...
o populu...si Diu vo comu Veru Amicu!

Feghja...di l'Apprinnista quella Culonna...
chì di la Vita l'Arvulu tene...com'unu vignetu...
chì lu ghjovane...pè quella fà nsunnau...
chì quellu diavuru nvidiusu di lu so' maestru ammazzau...
et un'autra culonna fù fatta...sanza amuri et sanza billezza...
comu lu dragu...chì li radichi minazza...comu d'omu vive...
et questu ci dici questu scrive!

Feghja...o populu...puru lu celu...chì Bibbia hè et Vancelu...
cù l'astri, chì d'Abbramu sò li figli...
di Viritati...pè tuttu lu mondu, di li Santi li rosi...
et di la Virgini, cusì regali, chì sò li gigli!

Lu mali...chì fora sìi tu a jittari...cù li facci...
d'omini virdi...chì l'ochji anu et li scanti...
cuntru onne lorda tintazziuni...com'ad esse chì sìi...
tu...si finisce ùn vo...comu lu cascatu anghjulu...
cù lu capu chì la tarra talìa, cusì lordu et tintu,
et cusì ligatu pè lu so' tradimentu...o populu!

Questu lu cavaleri Guglielmu, cù Antone lu vinizzianu, ci lassau...
cù lu Calice di lu Venneri Santu...et di scopre vulintà...
comu lu novu oru...chì forse truvau!

Sì...puru questu me' paisi...quell'oru cunnosce...pè manghjà...
chì pè mia mali fici...et fù, com'ancora hè, priggiuni...
et lu rè Rubertu...pudaria a mia capisce...
ché priggiuneru hè lu so' cori...et di vede tene cunfortu...
la so' bucca et li so' ochji in questu di Ghjerusalemme...
in Rosslyn...et beatu sarà chì fora...cù tantu curaghju...
lu me' cori purtarà...quand'a lu Celu andaraghju!

Et dui cavaleri et unu cavallu...cù una gran cundanna...
in fughje chì funu ibi in Alba...ma di gran sapè...
et d'unuri...chì nsignari poni ancora...a quellu chì nganna...
chì in questa ghjente marrana staci...comu tintu vulè.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Vicenza, CGIL e ANPI boicottano il raduno degli alpini

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questa immagine presa dalla pagina Facebook della Lega.