Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

lunedì 28 dicembre 2009

U SECRETU DI A SAGRADA FAMILIA

" La linea retta è la linea degli uomini,
quella curva è la linea di Dio."

Khymeia! Sì...ùn sé pò d'autru chjamà...questa billezza...
com'intra lu fumu et la tarra...nta l'acqua...chì nascìu...
la vita...o chì da lu celu arrivau di piova...et da lu lampu...
comu nta cità di Barcillona ci fici...l'ortu di Diu...
lu bon mastru Antone...chì viddanu fù nto So' campu!

Et auta...co' le so' dicessette surelle...una turri...
ma de lu Montjuic più bascia...pè Ghjesù...ci mittìu...
ellu..."Hosanna", "Excelsis" et "Sanctus"...cantandu...
et di Razia grande fù lu riu...
da lu mortal mondu...a lu Signuri, la Babbu, andandu!

Induve lu Suli...hè lu Sarvaturi...tene a nasce...
com'induve hà lu ghjornu a more...hè cusì seccu...
Ellu puru chì staci...et pichjatu...comu nto So' Sangue....
comu puru...hè la Gloria...co' lu Credu de l'Apostuli...
pè lu piccaturi sarvari...intra li Santi...et lu piccatu langue!

Sì...pè lu furasteru cunnosce...da la Serra...
de li Pirenei...in quella petra...chì fici ellu...fù resìa...
ma...comu lu diavule brutta...di parlà fici la guerra...
chì scretu mittìu cuntru la Ghjesgia nta camurrìa...
et cuntru Diu...tintu di cori l'omu...chì ùn fù di pocu...
et...chì nto lagu d'Apucalissi...ad andà avarà...
comu quellu russu...ché a li Santi fici focu!

Cusì...santu questu locu...di vechju sapi et di novu...
unu misteriu...ma tintu ùn hè...comu d'omu quellu...
chì andà vuliti...a lu Paradisu...chì più hè d'unu cafisu...
nta Spiranza...comu nta Fede et Caritati...ellu...
ntra le mura de li Goti...pè toccà lu Visu...
et...vede di Diu...et Somma Billezza...
comu di Vancelu...piglià l'Allegrezza.

Nessun commento:

Posta un commento

Translate

Liberiamo l'Europa dall'ideologia "Green"

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questa foto presa dalla pagina Facebook di Christian Ricchiuti, esponente di Fratelli d'Italia.