Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

sabato 19 dicembre 2009

ADESTE FIDELES

"Adeste fideles
Laeti triumphantes
Venite, venite in Bethlehem
Natum videte
Regem angelorum
Venite adoremus
Dominum."

Questu fù lu cantu di la Sarvizza...
comu certu hè camora...pè lu Sarvaturi...
ché luci Ellu purtau cuntru lu bughju...
et nunda ùn pòtini Erode et Diuclezzianu...com'onne nemicu...
comu chì nascìu nta cità di lu regnu di Custantinu,
induve hè la Porta Niura...comu l'alma chì ebbe...
quell' omu...chì cuntru fù lu Divinu!

Chì sii questu cantu pè l'amichi veri...
quelli chì a mia purtau lu parrinu...
da la cità di la turri chì vinni...pè scòla fà...
in Mantuva...induve fù un'isula...su lu lagu chì più ùn v'hè...
vicinu a lu ciumi...Mencio chì chjamatu fù nti li so' canti...
et chì suttu la tarra vista fù l'acque...
cù lu sapè di scienza...da lu gran pueta Danti!

Chì sii ancu questu cantu pè le surelle...
chì in vede di Lisabetta et di Maria...vani...
da questu locu...induve desiru cunfortu...
et puru chì sii pè tutti l'italiani...
di li dui cità di lu Ciumi d'Arghjentu...
comu di quella nova...l'autra di Custantinu...
cù Diu nto cori...chì dicunu di bonu sentimentu:

"Venite adoremus
Dominum".







Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".