Presentazione

Presentazione
Una voce libera per tutti. Sono Antonio Gabriele Fucilone e ho deciso di creare questo blog per essere fuori dal coro.

Il mio libro sul Covid

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro, in collaborazione con Morris Sonnino

Il mio libro

Il mio libro

Il mio libro

giovedì 10 dicembre 2009

LI PARMI DI CORDOVA

Assai forse di duluri nto sèculu ottavu...
unu cantu vinni...comu quandu fù pè Santa Laura...
ibi in Còrdova chì si fici Damascu...
comu di martiriu oghje ancora lu ventu ciaura...
et cusì...cù Santu Vincenzu....induve funu li Goti...
d' Urienti li so' parmi ci mittìu lu novu patruni...
di scienza...comu certu lu so' populu fà poti...
et di pienghje nosciu l'acque chì ci desi...
ma Cristu turnau...su questa tarra...
quand'ellu più ntra questi arvuli ùn stesi...
com'a turnari ebbenu puru Goti et Rumani...
et cusì a cantà ebbe lu ventu...
cù lu parrinu di Gongora...chì visti lu Novu Giurdanu...
su lu Guadalquivir...a lu sonu di lu sacramentu:

" i Oh gran rio, gran rey de Andalucia...
de arenas nobles ya que no doradas!"

Si di Cristu hè l'omu...forti hè cuntru onne straziu...
et quellu chì in so' vede pirdìu...
comu nsigna quest' istoria...
si di sacru tene...sempri sarà di Diu...
et sanza vulè l'àrabbu stissu lu destinu ci fici...
di questi arvuli chì sò ora di li martiri...
comu sanza sapè...pè nuautri un' Arabba Finici.




Nessun commento:

Posta un commento

Translate

AstraZeneca ha ritirato il suo vaccino anti-Covid

Ringrazio l'amico Morris Sonnino di questo screemshot de "Il Corriere della Sera".